Här är några punkter som visar vår fördelar för dig som regelbunden kund men också som engångskund.
Listan kan göras lång men vi tror att du fattar poängen. Vi erbjuder Stockholms trevligaste och mest flexibla städhjälp helt enkelt till ett väldigt förmånligt pris.
Prisvärd städhjäp, inga timpottar (betalnings trots sjukdom eller utebliven städning), inga bindningstider och minimala (15 dagar) uppsägningstider.
Egen fast städhjälpare, egen kontaktperson, inga resekostnader eller inställelseavgifter, gratis avbokningar, gratis ombokningar, gratis frysning av abonnemang under sommaren (juli) och jul och nyår.
Listan kan göras lång men vi tror att du fattar poängen.
Men till ett lågt och fast timpris erbjuder vi Stockholms trevligaste och mest flexibla stjädhjälp.
En annan mycket stor fördel som du troligtvis inte kommer hitta info om är att vår tjänst är en fullservicetjänst.
Många företag visar upp fasta priser. De har ibland lägre priset än oss.
Det utför jobbet ibland mycket fortare än vi.
Borde det inte vara bra?
Är det för att det är mer duktiga?
Nej – det beror på att mindre saker ingår i städtjänsten och du som kund får förbereda ett städmöte flera timmar kvällen innan.
Det funkar för en del.
Strykfritt AB erbjuder en städtjänst med full service där vi tar hand om allt som har med städning att göra i ert hem eller i era lokaler.
Saker som att torka i mikron eller att bädda sängen ingår.
Vi plockar ur diskmaskinen. Vi tvättar och hänger upp tvätt.
Som en riktigt städtjänst där allt som du inte vill göra ingår. (Om städtiden tillåter detta).
Vår personal trivs hos oss och det resulterar i en låg personalomsättning.
Vi satsar mycket på kompetens och utbildning inom bolaget och har marknadens bästa löner för våra anställda.
Så har vi jobbat sedan 2005. Vi har 80 städhjälpare som brinner för att hjälpa er.
Vi tror att nyckeln till framgång är att ha kvar, vidareutbilda och behålla sina anställda då detta skapar kontinuitet och trygghet i uppdragen och är det som våra kunder uppskattar mest.
Vi jobbar väldigt mycket med en fast städhjälpare hos kunder som har en tillsvidaretjänst och en kontaktperson/arbetsledare för en effektiv kommunikation och för att bygga upp ett förtroende.
Det skapar trygghet och fasta rutiner parterna emellan.
Vi har full försäkring på all städtjänster, vår personal och självklart ditt hem om skadan skulle vara framme.
Även om en skada inte kan bli ett försäkringsärende så tar vi alltid vårt ansvar om vi inte varit varit varsamma hos kunden.